2007/10/29

愈炒愈癲、愈癲愈炒

快口估中,上周四恆指出現單日「W」走勢,應屬將挾穿30,000兼再爆一段訊號,這天果然衝到31,500,而且幾乎全日無回頭,淡友欲「打個折頭」認輸的機會都無。

大市「愈炒愈癲、愈癲愈炒」,無人能夠預言能夠升到那裡、升到幾時,其實大家都有共識,明白終會掉頭大跌,問題係假如再升多兩三個月、甚至半年,咁早落車除了錯失賺錢機會,日日對住個火熱升市,心理亦好難平衡,所以惟有繼續摸住石頭過河,寄望他日縱使未能極速跳車,也能夠賺頭蝕尾執多少。

眼前就係FED議息,上回減夠半厘,為市場帶來驚喜,結果除美元外瓣瓣皆升,今次大家估「一個骨」,應該無乜走雞,屆時係咪會先出貨,調整下之後,待遲D炒12月11日再減?

無論如何,嘉豪覺得都係時候為MPF減減磅,畢竟由上次27,500點入貨,已經升左約15%,所以繼29,000點時調走50%後,是日收市前再減三成,希望下月初有機會調整返落10天線方重新「溝」入。

沒有留言: