2007/10/02

矛盾

近期集中玩「短聚」,今日買下廣深鐵路(525),聽日炒下湖南有色(2626),錢就賺唔得多,勝在唔洗「坐」貨輕輕鬆鬆,兼且叫做保持住同個市場接觸。

持續一千點八百點咁樣喪升,傻仔都知道唔可能長久,問題係齋等亦非理想辦法,事關真係怕佢一日鋪天蓋地沽下來後,個市就此展開漫長尋底之旅,屆時縱有平貨執都未必有用,蓋今日低價可能係明日高價,撈得到也未必好。

睇返中港大形勢,則唔覺得個市會在短期內掉頭,事關好早已經講過,國策必是「穩定壓倒一切」。上便通脹問題嚴重,民間靠炒股炒樓賺快錢頂住,當然唔會太多聲氣,假使資產突然出現風暴,廣大同胞身家大縮水,好容易會惹起民怨民憤,發起窮惡來隨時影響及奧運盛事,呢個鑊冇人可以擔當得起。

至於這邊廂香江福地,近年靠阿爺不斷輸送利益,總算大幅減輕了金融風暴後的創傷,表面經濟更勝殖民地時代外,「上街」事件也愈見輕微,這個世上獨有之「一國兩制」示範作,係要來畀國際同台灣睇,偉大祖國如何有能耐,所以又係唔能夠畀佢衰相者。

上述諗法其實兩相矛盾,對分析中短期股市走勢顯然無幫助,但這正是刻下小弟心目中感覺,唔知大家又點睇?

沒有留言: