2007/10/06

衝尾浪

趁大市周三開始調整,一口氣為MPF股票基金吸了三日貨,持現金比例從九成下降至五成半。

調動MPF買股,好處是假如不幸摸了頂,大可以同佢鬥長命,蓋等到六十五歲至能夠cash out,應該乜野熊市都可以守到家鄉,頂多係「有買貴、冇買錯」,而且反正屬「已出之物」,唔係從荷包拎出來,帳面蝕起上來點都冇咁肉刺。

另一個優點,係MPF永遠係逐日計,嘉豪通常會睇到三點九至做買賣決定,屆時觀罷大半日市況,點都會冷靜多少,加埋尾市盤路周不時對後市方向帶點啟示,絕對有助進行分析。

今次吸貨已經學精了,把注碼分持中華威力與宏利港股基金,應不會跑輸給指數,至於何時落車,小弟卻未定下任何確切目標,反正這大半年乘著旺市,MPF戶口已經增長了接近兩成,而這次升浪(若有的話)隨時屬「最後衝刺」,所以打算一於同佢坐到尾為止,直至指數從最高位調整達10%,方作鳴金收兵。

最後提醒大家一句,取捨MPF基金,若非港、美元區,記緊要考慮匯率因素,蓋縱如日股創出多年新高,在幣值弱勢之下,其實還是會得不償失;事實上年內表現最差基金,前列位置便全皆與日本相關。

沒有留言: