2007/10/22

日圓挺上

美元兌日圓近周走勢幾嚇人,一周前還好像要衝向120,接住卻連日插水,是日縱能守住113未破,日線圖MACD仍是「雙熊」,估計三數日間仍會再試低位。澳元交差盤更是形勢險峻,由107直墮至穿了100大位,寫此文時叫做勉強頂住,但這次升浪實際是從上次港股「V彈」之際從86.5起步,假如調整50%,起碼還要多跌300點子。

下周FED議息,市場估有機會再減0.25%,換言之美、日息差很大機會前後縮減0.75%,基金閒閒地借一百幾十球套息,冇得唔計呢條息差數,套利交易先拆倉避風頭真係好正常,畢竟呢兩個月以來,日圓匯價兌美元冇乜點曳,假使輸埋匯率就好大鑊。

睇番港股,是日一如嘉豪所料先有「浸」後抽反彈,亦算準僅得「一招了」,食完餐午飯即刻腳軟,2:40便見五分鐘圖MACD「雙熊」,讓小弟先「牛」後「熊」賺足全程,靜候至收市前最後一分鐘方平倉離場。

之前提出過港股「V彈」後一直未嘗連跌三日,但這趟遇上外圍日圓拆倉壓力,真係唔排除要破破例,就算仍具創新高機會,仍隨時要先下試10月初27,000關口支持,想撈貨者尚應忍一忍,或者不妨考慮暫時純用技術分析炒指數上落,以至小注吼下部分開始靜極思動之三、四線。

沒有留言: