2007/10/25

鑊鏟翻身

前文已經提過,鑊鏟股開始回復異動,果然日來已經逐漸由這類動輒標高幾成股仔佔據升幅榜,相信不久之後,街頭巷尾又將出現大量順嫂股神2.0版。

睇返大市,恆指30,000大關總是驚鴻一撇,每觸及便引來沽家出貨,而且次次回調幅度相當,先後見回落到28884(16日) 、29265(18日)、29333(24日) 及29314(25日) 才見支持,但又每番能夠迅速衝回高位,假如係咁兩邊炒牛熊證玩波幅,餐餐執幾百點都咪話唔和味。

是日恆指走勢則有點特別,之前係日高日低,今次卻係成個「W」姿態,單日內完成整個反彈過程,創造出恆指最高收市位,似乎已經為衝向另一新高儲足動力,欲把握FED議息前最後時機,兼恆指結算之際,傾力盡挾淡友。不難預期,假使能夠正式衝破30,000大關,引發沽家投降推出大量平倉,彈指之間便可以多爆升一段,待那時方正式收割,回報便更加和味。

當然這只屬小弟主觀預測,且看估得中否?

補記:上文寫在美股開市之前,卻原來歐股至中段已經熱火朝天,連一貫性格「內斂」之德國DAX也標高達1.5%,無怪乎恆指三點鐘後一抽而上。處此外圍強勁形勢之下,月底不超高結算幾稀矣!

6 則留言:

說...

Tim 兄,
1073爆左兩日又腳軟,仲可持有下去嗎?

Tim 說...

我留意到近兩三周UBS出了唔少貨,業績前一天下午,更有兩手各半球致質回$1.2樓下。

睇返業績增長31%幾對辦,更屬多年來首度派息,似乎有意畀粒糖早前以一蚊換股之新投資者,點講都唔係壞事。

價跌唔排除係早前插至一蚊樓下時未走貨者,等到業績後見冇力便散水,其實呢個位應該算穩陣,7倍P/E又持大量現金的國內企業,兼且主力一買一賣,剩係賺人民幣升值都唔錯,話唔埋一個唔覺意引起西京一類基金出手,到時就肥仔水。

睇返舊年幅圖佢係業績後稍跌才展升浪,可以希望歷史重演者。小弟手貨全部$1.1x買入,如果見到$1.3又唔再上,會考慮走一半加強防守力,否則就打和甚至輸些少才會落車,閣下點睇?

Tim 說...

再補充些少數據,對上一年業績浩倫盈利上升186%,實際金額是由$22M增至$62M,如今增至$81M,錢賺多了但爆炸力減低不少,可以視作增長股看待,市場卻多不會當概念股炒作。

最大寄望,係碰上基金公司推出農產品概念基金,屆時便會如早半年市場熱推水資源基金時,令一眾像天津創業環保(1065)般有限對象受到大手吸納。

Tim 說...

計下條數,每股盈利$0.177,預佢跌到5倍P/E,個價都有$0.885,即係現價七成,衰晒都應該不致於蝕到叫救命,另每股資產淨值(未公布)應該唔少過$1.1,即係P/B僅逾一倍,防守能力算幾OK卦。

說...

Tim 兄
多謝腸教, 小弟EQ低, 得你認同我就放心!
另外, 小弟亦不時留意8276, 近日盈警, 股價回至2年前, 照計化肥此種生意中國政府一定支持, 加上被你點醒-有機會推出"農業基金", 此股都係必備之一, 敢問閣下高見?

Tim 說...

點敢話點醒人o丫,小弟都係盲椿椿在摸索階段,志同道合就思想衝擊下而已。你話個隻8276未有時間研究,希望聽晚跑完馬,會得閒去做下功課。