2007/10/31

唔敢沽

近期每當恆指創新高,總會激起指數認沽證交投量,但今勻由30,000關前上上落落,以至升到31,500新高,認沽證成交卻依然低企,似乎連最包拗頸者也告棄械投降,唔再死守淡友堡壘。

常言道,當市場最樂觀的時候,往往就是牛市將盡,因為連最後一個買家都掏了腰包入貨,咁仲有邊個會以更高價去接棒?

日期 恆指 指數認購($K) 指數認沽($K)
22/10 28,373.63 $5,816,833 $2,529,813
23/10 29,376.86 $5,772,816 $2,734,492
24/10 29,333.53 $6,236,371 $3,684,230
25/10 29,854.49 $6,861,157 $2,997,343
26/10 30,405.22 $5,468,705 $2,123,313
29/10 31,586.90 $2,521,933 $2,122,368
30/10 31,638.22 $1,836,236 $2,548,055

8 則留言:

匿名 說...

老人家在港股開市時間正在工作中,無暇看著大利市機,故此除了買賣正股外,暫不想沾手任何衍生工具,看到嘉豪兄的call put 經驗,十分羡慕,但我仍未作任何鑽研。
最近大部人在等候大調整來臨,望到頸都長,其實,我一直唔明那班人能有本事製造升跌市〔我指沒有大事發生的日子〕,現在居然有人指出12月7日會出現大跌市,不知是否求神問卜或紫微斗數測出來。之前的專家或占卜家全部跌晒眼鏡......。
請問嘉豪兄:除了認沽證外,還有那些藍籌股未郁/少郁〔大笨象〕,它們是否可成為避難所?

匿名 說...

上一個及此一個「匿名」皆是「老人家」,因為試了多次post不成功,故嘗試用「Anonymous」便立即OK.....

Tim 說...

假如係跌市來臨,避難所都係避唔過下跌命運者。我覺得既然係存心等大調整,就唔應該受到狂炒市況吸引,反正到將來大把便宜貨的話,揀d好股隨時賺佢兩三個開,又使乜貪圖眼前兩三成利潤?

其實小弟對住部機炒牛熊證即日鮮,有賺都只係雞碎咁多,無乜值得羨慕地方。其實若認定短期內跌市會來臨,少少地買一兩手熊證或認沽輪看門口,輸晒幾千,博中過萬,都一樣能夠賺錢者,那時便唔需要理會單日上上落落幾百點波幅,同意否?

匿名 說...

老人家唔明熊證或認沽輪之分別?
輸晒幾千,博中過萬,咁即係有幾多賠率呢?嘉兄的建議是只宜短期,是否指兩三個禮拜?

Tim 說...

熊證同認沽輪之異同略複雜,小弟可以嘗試下解釋,但都敢話自己實對晒。

熊證有回收機制,到價便玩完,或有雞碎咁多剩餘價值畀返你;譬如瑞銀熊#6233,回收價恆指32,400點,即係話你買入之後,只要恆指曾經有一秒鐘touch過32,400,"合約"就宣告完畢,咁縱使其後跌到得番28,000點,都唔關你事。

窩輪都有行使價,但理論上無論恆指幾多點,只要一日未到期,佢都有本身價值,不過若果已經相當價外,則都係雞碎價錢;譬如11月底到期,行使價21,400點的德銀輪#2427,八月中"V彈"前曾經值$0.223,如今則跌到$0.01,即輸了九成半本金了。

最大分別還有兩者槓杆比率變化,假如朝理想方向走(即恆指下跌),熊證槓杆會因為逐漸離開回收價而愈來愈低,認沽輪則較複雜,要睇埋你入市時引伸波幅。

相同處係大家都有溢價,等於係你同發行商借錢要收息,呢樣就睇到期日有幾耐,年期愈長當然溢價愈高了。

我覺得以目前大市波動環境,買輪引伸太高,短紗的話,揀熊證比較化算,穩陣D就選荷銀#6239,恆指35,000點回收,唔係咁容易死,下年七月底至到期,現價$0.51,買一手$5,100,假使恆指跌20%,都應該有一個開以上利潤了。當然若想博更大利潤,則要揀比較貼價者,問題係回收風險便會較大。

睇遠D,就不妨選D極度價外兼中年期輪,譬如三月底25,000點左右行使者,市場有唔少選擇,都唔使一千銀買到一手,博佢三幾個月內出現一次大震盪,幾個開返來有乜難?

匿名 說...

老人家多謝嘉豪兄指導。

Tim 說...

哈哈,講到指導咁嚴重。你我都係股海中一根小浮枝,但求唔好被沖左去大西洋矣!老實講,唔係同兄討論開,都唔發現遠期認沽輪咁平,可惜正考慮是否入番幾手當保險時,個市已經插左下來,否則呢轉跌成三千點已經相當和味。

Tim 說...

有左今次體會,我覺得若然來年四五月,港股因奧運效應以至直通車翻生再處巔峰,大可再度採取此策略,必須記存!