2007/10/08

反思

港股升到現水平,郁下手就上落一千幾百點,身在如斯風高浪急環境,對嘉豪一類初哥散戶來講,簡直可以話係EQ大測試。

小弟成日諗,假使港股就快見頂,按理唔需要承受呢段煎敖日子架,賣晒手中持股,抱住大筆現金守株待兔,等股市有咁低有咁殘至吸過,坐佢三五七年,使驚唔賺幾個開返來?

不過我又諗,邊個保證股市必會跌到又低又殘?假如恆指就此升到三萬、三萬五,甚至係五萬點(發開口夢),第日調整都不過落返兩萬五,咁係咪就此同市場講拜拜,唔再投入呢個金錢遊戲?

或者大家會覺得,第二個想法係嘉豪過分樂觀,甚至乎屬天方夜譚。股市升高之後,總係唔可能抗得住地心吸力者,因為歷史告訢我們,從來不會有只升不趺的股市,行完牛市三期,接住就係漫長熊市來臨,所以在現時值博率有限之下,唔識得去持盈保泰,轉個頭便難免受到教訓。

但想深一層,歷史真係「必然」會重覆嗎?我只係想提出一點,就連張五常大教授,都指出目前中國發展的速度與成果,根本屬「史無前例」。引伸下來,我認為港股在阿爺特別照顧背景之下,若突破了慣常格局,弄出一個獨有的「牛四」、「牛五」,也不見得太陽便要從西邊升起。

寫呢篇野,並非代表在下極端睇好後市,只是唔想人云亦云,刻意提出一點反思而已。

沒有留言: