2007/04/27

盯緊美匯


港股近來好有性格,內地市場滾熱辣,美杜指又連續創新高,但我地偏偏跟唔上外圍,甚至乎日升日跌,為周線圖留下一顆十字星。
後市點睇?嘉豪唔係先知,都想有人畀個答案。復活節假期前,我已經大手清晒所有MPF大中華基金,剩番少少歐股基金,都趁呢兩日歐羅處強勢清埋,連本帶利鎖起晒望調整。問題係我望你望大家望,個個都有資金在手時,則就算真正出現調整,幅度亦唔慌會大得去邊,結果可能又係上落市,有波幅無方向,等待出現其他外圍因素才走埋一邊。
附上一個從Chart of the Day「給」來的杜指歷史升勢圖,可以明顯見到今次係近代最長時間之牛市,現時幅度則尚未到達平均數。假使再加上美元匯率向下因素考慮,對海外(除幣值與美元掛鉤如港元者)資金而言,近年投資美股回報其實相當雞肋,最怕係一旦美匯掉頭轉強,而股市又無法保持於高位時,可能誘發大規模海外撤資行動,導致骨牌效應。

3 則留言:

匿名 說...

嘉豪兄:小弟只知 閣下是講「宏利MPF」,但唔明如何,清晒所有MPF大中華基金,剩番少少歐股基金,都趁呢兩日歐羅處強勢清埋連本帶利鎖起晒望調整。請以您的方案賜教。

Tim 說...

你無講清楚唔明邊樣野,即管撞下來答喇。
首先宏利MPF共分兩種plan,即
1.宏利環球精選(強積金)計劃
2.宏利寫意生活(強積金)計劃
兩者唔同處,係前者有較多及較細緻種類的基金供選擇,我最初盲摸摸揀第二種,到後來至識得轉plan。
所謂唔持"貨"轉持現金,其實係將所投資基金單位,兌換至現時年利率僅1.7%之利息基金暫存。由於MPF基金係用同價買賣(即無出入差價),而且屬無限次數轉換(不過有最低轉換5%限額),所以讓我可以隨時重新分配手中MPF組合。
至於月供部分,我則選擇全數100%買入中華威力,事實上VP打理得甚出色,長線不作他選。

匿名 說...

十分詳細,唔該晒。