2007/01/26

MICE & 筆克遠東

Meeting (聚會), Incentive (鼓勵), Convention (會議) 及Exhibition (展覽),組成了現今企業最盛行的 MICE 旅程。白 D 講句,即係由阿公出錢,畀班中上級伙記出外充電兼「腦震蕩」,希望帶來新鮮感及新靈感。
前幾篇嘉豪寫澳門酒店入住率問題,就曾經提及過我位世伯之言,佢謂只要阿爺金手指一點,將澳門列為 MICE 聖地,咁就算金光大道各巨型娛樂酒店全部落成,都唔慌會出現「吉」房處處現像,情況就好比海南島三亞市,轉幾個身已經由昔日農村,變成今日首屈一指國內渡假城市。
筆克遠東 (752) 早幾日公布零六年業績,以前從未留意過此股,但睇下睇下,無怪早年惠理已經霸住個股東位置,不過後來減持至 5% 以下,如今是否依然持股,你唔知我都唔知。
從公司網頁中可見,筆克最新每股稅後盈利 11.61 仙,為四年前之四倍,實際上則是近兩年利潤才較為見「肉」。財務報表我唔多識睇,但主要項目變化不大,呢關應該無乜問題。
我覺得筆克遠東應該尚有相當潛力,事關已經在展覽行業打響名堂,此時國內企業逐漸走出國際,海外資金則隨開放金融市場等 WTO 效應加速進入,個餅不斷在擴大之中,這類大型展覽及會議專業攪手,必然可從中受惠,加上國內企業 MICE 成風,保持三五年持續增長應非問題。
不過對付呢類半冷門股要講耐性,最理想係等成交靜番,散戶欠耐性逐漸退出之時,才排盤於低位吸納;按圖索驥,$1.4 左右雙底係無敵價,只要等到 $1.6 樓下入貨,值博率應該十分高,嘉豪已經 set 定部股票機到此位即提醒我,實行守株待兔對付之。

1 則留言:

Tim 說...

其實佢現階段仍主要靠 C&E 食糊,至於 M&I ,應該係較中線業務,講出來係想市場多個概念居多。
當然呢隻野唔可以用一般炒股心態看待,因為未必會有幾多單爆炸性新聞突然谷起股價,我會用見平便買多少策略,慢火煎魚逐D儲貨,反正大部分散戶耐性有限,過了業績期前後,當交投回復疏落之時,必有人按捺不住出貨換馬,同意乎?