2007/01/21

盲腦

嘉豪多年來習慣用 notebook 電腦做 work station,通常三年左右才需退役,殊不知現時所用一年半前所購入 Sony Vaio VGN-S46GP 型號,幅 screen 於兩三個月前開始出問題,先見右上角出現兩條幼線,然後逐步擴張,至此已經演變成一幅 5 x 25 mm 之「黑郵票」,縱使暫未產生嚴重影響,看來頂多能捱多三兩個月,便必須換上新 screen 替補。
可惜自己大頭蝦,未有注意應續保養期,原本一千幾百花費,變了要付數千元維修,特在此提醒各位一句,切勿重蹈小弟覆轍。

1 則留言:

匿名 說...

又係我呀嘉豪兄, 近日準備考日文試所以未回覆有關中交建的 management; 但先回你呢篇關於 NB:

老實講在 IT 界中, 對 Sony NB 可以用「劣評如潮」去形容: 易壞不在話下, 早在數月前在外地更有一單 Sony NB 爆炸事件, 原因為該 NB 電池短路引致意外; 兄花了數千元維修此 NB 弟覺得完全不值了. 為何不考慮轉用 Fujitsu 或 IBM ? 前者公認 Best of the Best; 後者我覺得除了耐用 (可以用 5年以上), 難整壞/爛之外就無乜特別了. 當然呢兩隻 NB 既價錢就.. 嘿嘿. 但以兄既正橫財收入, 對這些價錢都算是九牛一毛罷了. :)