2007/01/19

好股唔怕談戀愛

記得嘉豪開 Blog處女作,係評論高陽科技 (818) ,當時股價在 $1.4左右,三個月後今天,已經足足升值一倍,證明唔係亂咁吹。(欲重溫,只要找右下角 Archives,按2006-10-01即可)
問題係嘉豪曉寫唔曉動,從來未買過佢一股,事關總係等等等,寄望遇到調整時方出手吸納,豈知此股升到無回頭,縱使經常成交疏落,卻未嘗出現過一次較像樣調整。
猶記得最初留意股票,是一年前人地畀「貼士」捧意馬國際 (585) ,假使當日盲椿椿買入,持有至今已經是十多個「開」收穫。當然實際上很難有此能耐賺到尾,我掏腰包它已經是 $8股票,即比最初升了五倍時,而最後賺了兩成多便賣出大部分,正式係捉到鹿卻無脫角。
有謂切莫與股票談戀愛,但畢菲特有今時今日,正由於佢肯與「好」股作愛情長跑,足見上述說法未能作準,問題係究竟邊隻才算「好」股而已。
嘉豪近兩個月從未涉開倉買賣,手中一直緊持兩隻變身股,一為勞氏環保 (309) ,二為中國礦務資源 (340,現仍稱創富生物科技) ,其實也早在開 Blog 初期輕輕提及過。若有留意近周市場走勢,相信無不注意到兩股股價皆快速上升中,小弟笑逐顏開自屬必然。不過此刻問題卻來了,究竟應分段減持套利,抑或繼續耐性持有,let the profit run,以免再嚐 (585) 丟掉口中肥肉之苦?
佢地係咪算「好」股?呢個係我日來不斷思量之重要問題,可惜始終未找到答案。

2 則留言:

匿名 說...

嘉豪兄身體健康

弟投資股票已一年有多, 談不上有什麼經驗, 向兄班門弄斧還望見諒.

弟自從科網股某 IPO 一役後, 脫離股海一段時間; 兩年前閱過清崎羅伯特著作後痛定思痛, 開始閱讀有關投資基礎 books; 最近閱過 "Decoding Buffett" 後, 深信永久投資比短線炒賣所賺的會更多更多.

誠如兄所言: 究竟邊隻才算「好」股, 弟覺得中國一些基建/鐵路股可作永久投資. 個人意見: 中國各地不單只將來需要大量基建項目, 他日更會幫忙一些與中國有幫交的非洲國家建設有關項目.

以上只是弟的個人意見, 如有資料錯誤, 望嘉豪兄向弟多作指點一番.

Tim 說...

多謝兄賜教,我從未深入研究基建/鐵路類股,是否有那隻發展較佳,管理又妥當的呢?半新股中國交通 (1800) 如何?
可能係慣左跑馬分零鐘便決勝負快速節奏,總係唔容易養成耐性持有股票,能夠去年十一月買入現時手中兩件炒貨,而未套利沽出,在我而言其實已經開始進步。不說不知,中段成日想買買賣賣那種心癮,實在相當難頂。