2007/01/08

樓市遲早郁

股市高位反覆,究竟係調整完再上路,抑或暫時係咁先,無人能夠拍心口睇得通,不過睇坊間財經分析,普遍情緒依然幾樂觀。
睇落今年樓市應會蠢動,人民幣升值引發通帳,銀行水浸又令利率低企,加埋預期今年打工仔會有唔錯加薪幅度,樓市淡靜了一年多,好有可能出現小陽春。
我卻無打算吼地產股,反而覺得美聯(1200)可以趁勢升番浸,畢竟做代理轉身較快,市升時三兩下手勢便可擴充營業,自勝過地產商起樓要逐層逐層疊高。事實上元旦復市以來,此股已經從四元左右密集支持位反彈逾 10%,除了美聯本身出手回購股份以外,明顯有買家在積極收集中。
已經花了好幾小時整理好近五年財務資料,初步斷症確認有可博之道,現價 15 倍 P/E 雖不算便宜,但有不斷擴大之國內及澳門代理業務幫補,要保持雙位數字盈利增長非難事,嘉豪這幾天會趁較空閒時更深入研究,以確定現價追貨還是多等一會。

1 則留言:

Tim 說...

見笑了,其實嘉豪也僅股場初哥,寫 Blog 其實是為了驅動自己認真研究學習。對兄所提之 #395,可以說全無認識,會嘗試於周日空閒時找資料細看,且看能否給點意見?