2007/01/26

漏水茶壺

有個日常生活經常碰上之小問題,就係唔知點解,但凡去到酒樓茶室,時不時會遇到漏水茶壺,有時係個蓋邊漏,有時係壺咀漏,總之斟完茶梗係天一半地一半,台布弄濕一大笪。
但係又唔見人地 Royal Doulton出品一個漏水英式茶壺,或者日本仔茶壺會漏到周圍係,何解偏偏我地中國茶壺咁鬼差?
有人答我話:酒樓用D平價貨,點可以同 Royal Doulton比呀?
上述講法只係表面證供成立,事關茶壺漏唔漏水,純粹係設計問題,就算只係賣十蚊個茶壺,都係要做個模出來者,有心改善的話,使一兩千銀買個來路貨回來,照抄起辦做佢一百幾十萬件,按理唔會增加乜野成本,真正問題關鍵,係生產之廠家有無心將樣野做好矣。
其實各行各業都有類似現像,同樣一對硬底皮鞋,Gucci可以跴足一日都無事,但係 Le Sauda就三粒鐘已經想叫救命,呢個唔止係三千銀同三百蚊之分野,而係反映賺你錢之商人,究竟有無真心想令到顧客滿意。
人生其實都係咁,只要能夠不斷自我鞭策,兼懂得取人之長補己之短,自然唔會有變成漏水茶壺的一天。

2 則留言:

Unknown 說...

你啲偉論好勁呀

Tim 說...

哈哈,是日大小姐唔使返"十蚊台"乎? 嘉豪共你大大話話十載情咯,D 偉論仲唔清楚?