2007/02/02

非洲概念

繼溫總之後,輪到胡主席出訪非洲,非洲概念看來總有一天被熱炒,國內新浪財經便剛出現了一則中工國際:東盟 非洲概念第一股的投資分析。
可惜我找不到港股之中,明顯帶非洲概念的對象,欲研究也無從,各位若知道有相關港股,還望能提點一下。
日來寫 blog 時間不多,因手上積聚了未及細看與剪存的多天報章,又在商務掃進了一批新書,其中方卓如的《跟紅頂白》尤其讓嘉豪看得過癮,因可從中多認識一些上市公司的古怪舉動,對將來研究當有裨益,強烈推薦各位買進。

4 則留言:

Mr. P 說...

之前有睇過"國金外望" 個BLOG, 所以之後亦有幫襯國金外望原是物語等, 多謝嘉豪兄提醒, 唔係就真係唔知"方卓如"有新書出!

唔知嘉豪兄又會唔會睇下英文或者日本/台灣講金融的書呢? 我雖然太多嗜好, 不過上飛機出下TRIP放下假 總有時間睇番幾本0既. ^_^ 不過又總有幾本放響書架成年都未郁...... (例如賽馬書計得精彩)

Tim 說...

最近期睇緊"叫賣竹竿的小販為甚麼不會倒?",係本比較淺白的會計概念入門,另還有讀財務報表選股票,股票作手回憶錄,蘋果橘子經濟學等台譯本,加埋張教授中國的未來,真係眼高手低,買買埋埋有排消化。

Mr. P 說...

蘋果橘子經濟學 = Freaknomics?
股票作手回憶錄 = Reminiscences of a stock operator?

真係估你唔到, 以為你比較 Micro 個邊添......

Freaknomics 係我好快買左, 好快睇完其中一本.
Reminiscences of a stock operator 係我好快買左, 好快睇完一半但係呢家仲響書架0既其中一本. :P
兩本我都鐘意..... 我係鐘意懶宏觀0既數佬. :P
不過, 老實講, 我覺得呢兩本, 如果可以0既話, 睇英文原汁原味D.

兩個禮拜前去左台灣一趟, 入左去誠品, 響一股書卷氣下, 唔買唔得, 我都係選擇台譯日0既瞄準御宅族M型社會.

不過我太鬼仔喇, 仲未融入睇D 中國書......

lck1105 說...

嘉豪兄:非洲概念有相關港股就係早前同你講過既 1800 中交建.