2006/12/11

呢個馬圈真係煩


國際賽忙完一輪,周日錄完賽後節目,終於可以鬆一口氣,半夜三間摸到君悅,與海外馬圈老友聚一聚舊,剛巧靳能坐隔鄰台,禮貌上替他失落香港瓶說兩句不值,金毛獅王照例冷眼一望,連我老友也忍不住說句:Why is he always so sour?
正係馬圈行走咁耐,乜人未見過?周一倒塔咁早便接到某練馬師太座來電,質問嘉豪何以節目中批評其老公馬匹。呢類激情反應,一個月頭總遇到兩三單,不過我份人勝在無貪人著數,講說話自然理直氣壯,亦唔需要討邊個歡心,結果同阿乜太你來我往,嗡左足足半粒鐘,約會周公時間慘被剝削。
所謂食得咸魚抵得渴,做得呢份職業,其實都預左要畀人指指點點架喇,邊有可能全世界認同你架?就好似我地咁,即使你賽前幾努力研究,又或者賽後點樣認真檢討,說話講出來都會有人唔認同,甚至媽媽聲鬧你無料到喇。關公都有對頭人,只要自己問心無愧,又使乜理人把口講乜?
去周做個國際賽特輯,發現有兩三個馬迷真係幾 Pro,對賽馬認識不下於我等講馬佬,不過呢個世界,興趣同職業有時唔能夠相題並論,到你要靠呢行開飯時,日日堆埋大批工作要完成,工餘就未必想再沾手馬事矣!

3 則留言:

匿名 說...

to 嘉豪:
無謂為左一 d 以為老公有個錢就自以為是既女人動氣, 呢類人遲早有報應, 見得太多; 另有馬版版友向馬會提議取消 vase, 因香港長途馬甚少... 云云, 你意下如何?

Tim 說...

嘻嘻,我份人咁樂觀,點會因此動氣?更何況馬圈中不時會遇上這類”巴閉”之人,已經免疫好耐了。
至於香港瓶,應家柏賽後都公開講,唔希望主隊一面倒威晒,否則人地D好馬以後唔會有興趣東來,所以點都唔會取消咯;而且馬會慳番筆獎金,又唔會用來請你同我食飯,使乜同佢肉刺?

Mr. P 說...

"興趣同職業有時唔能夠相題並論"

This is exactly why I seldom read/respond to your financial analyses at home. :P

Since the the pressence of the Hong Kong Vase is obviously for the "international exposure" anyway...... why not make it 3000m? The winners this year are 3000m horses anyway. :P