2007/07/12

汗顏


尚記得亞洲金融風暴吧,卻是否記得,那時你曾到那處旅行購物?

這幾天嘉豪狂追一套電視連續劇《天空之城》(Air City),故事背景為仁川機場,主角是李政宰、崔智友。讀到這裡,不用說也知道是套韓劇了,但沒看過的話,你不會想像得到,昔日一味口水鼻涕老土倫理內容的韓劇,可以拍得如斯節奏明快劇力萬鈞,水準甚至絕不遜於向來製作認真的日劇。

回說十年前金融風暴,記得當時寰匯急跌,南韓經濟墜落谷底,香港即掀起一股韓遊之風,斯時價廉物美程度,甚至於僅次於羅湖商業城這片師奶購物聖地。誰會料得到僅數年光景,韓國經濟不單火速反彈翻完再翻,更從日本手中接力,帶領起大中華潮流;電子產品、汽車固然打出海外市場,就連影星、歌星,亦吸引到大量年輕粉絲。

問番我們老家香港,這十年間除了伸手問阿爺接濟,自己還生產過甚麼成就出來?這一代人老本夠厚,尚且有資格豐衣足食,但長此下去,將來接班人的前景,實在令人擔憂。

4 則留言:

說...

Tim兄,
第一次留言,敬請賜教.
本人及朋友們均持有不少340,理由與tim兄的差不多,奈何街貨偏多.....
現在340反覆下跌至此價位, 若不跌穿1.63, 可否增持?又或大市位高勢危, 保本為上?

Tim 說...

大家坐埋同一條船,但我都唔知應該點答你。小弟最初買此股時係0.55左右,後來未夠一蚊走了大部分,其後1.7買過,1.4左右(上年11月)又買,今年三月初2.1再買,總之平均成本係1.7左右,換言之,如今係和果。
當然幾多錢成本唔係關鍵,最緊要係有無前景。應該咁樣講,你相信佢有一天成為全中國供應鈦金屬龍頭的話,唔好話1.6x,就算5蚊都一定要買,問題係你可以睇得幾長。

擺在眼前的優點係:
1.鈦金屬好值錢,而且會愈來愈值錢,因為係高科技製品重要原料。
2.收購了松江管理團隊,絕對比左請一隊人,右請一隊人為佳,也證明企業係有部署轉型;你可以睇下其他轉型礦業股票,有無好似340咁速速組織好一隊team?
3.現價比高位2.4x回吐了三成,早把散戶震走了七七八八,近幾日雖然股價下跌,但係有唔少半球以上大手買盤,貨源愈來愈多落在強者手中。

當然唔係一面倒利好,也有如下憂慮:
1.金紅石礦幾時能夠正式動工開採,探明蘊含量如何,相隔了接近一年,完全未見進一步對外透露。
2.當佢下年起動工,都要等O九年公布業績至有實質數字睇,距今足足兩年光景,假使期間熊市已經出現,縱使340前景一片光明,市面上也會有大量其他抵買之股票供選擇,一個唔覺意要等佢三五年至見真章,到時值十蚊你都未必捱得咁耐。

真係要答,只能夠講我自己的策略。由於340約佔我現持倉值的三分一,見低都唔會再加注了,反而若反彈至2.3樓上,更會賣番多少嘗試走位。至於止蝕,則不在我考慮之列,蓋一早買入時,已經預期要作長線等待。

說...

嘩!多謝tim兄非常詳盡資料, 不過我買此股時只當金紅石礦係配菜, 我以為基金若考慮埋佢, 股價起碼double....
聽tim兄一度話後, 我會好安心坐住隻船去中途站($2.3x)
祝 好運 健康

Tim 說...

我買股票唔一定賺,但起碼隻隻摸清楚晒來龍去脈,340賺唔到,但309有幾個開利潤,加埋有件升降機365守門口,總算執到多少。

至於本 blog 內所談論其餘堪留意股票,由開業作高陽科技,以至高寶綠色,美聯物業,筆克遠東等等,件件升幅理想,可見吹水還吹水,都唔係一味亂來。