2008/08/28

卓施金網(8063)

港股累跌了大半年後,市場上出現了不少便宜貨,但論到「抵買」程度,比得上卓施金網(8063, 另因合股以8393交易)的並不多。

這隻曾經停牌三年,由附屬德祥之金懋收購改組,恢復交易已經15個月的「筍」股,除了復牌初期曾短炒過一會後,便隨細價股股災不斷下插。期間曾經配售新股,後又供股集資,從不久前發出之2008上半年業績報告所見,公司持有現金多達3億3千多萬,另加約5千萬流動資產,負債則近乎零。

卓施金網僅得一項業務,為經營貴金屬買賣,半年營業額400餘萬,「貢獻」溢利數萬大元,賺唔賺錢其次,最重要係無乜點蝕,不大似會影響及其流動資產價值。

條數好易計,當佢檔生意一個仙都唔值,流動資產近4億,一隻乾淨殼點都值1億,咁即係5億喇!但係望番是日(28/8)股價,經過市場某些人不斷向下派貨後,現時成間公司總市值僅6千多萬,換言之係其可計算價值的8分1,甚至低過一隻殼股價。

千祈唔好當小弟向大家提議撈底,蓋邊處屬「底」外人難估,大家唔見隻乜乜旅遊......

沒有留言: